sobota, 3 czerwca 2017

Lookfantastic czerwiec.

Hejka ! :)
Nie spodziewałam się tej przesyłki, dopiero miałam ją dostać we wtorek. Listonosz zrobił mi niespodziankę rano i dostarczył nową edycję lokfantastic. Jestem zachwycona czerwcową zawartością jak i całym pudełkiem. Pudełko prezentuje się genialnie, szata graficzna pobija na głowę glossyboxa. Co miesiąc zmieniają się kolory i wzory. I to także zachęca mnie do dalszej subskrypcji. Pudełka zachowuję i przechowuję w nich różne pierdołki. Dodatkowo do każdego pudełka dołączona jest nowa gazeta elle. Zawartość pudełka baardzo przypadła mi do gustu. Mamy tu i kolorówkę i pielęgnację. Produkty które znalazły się w pudełku to:
- Kerastase Shampoo (80ml). Idealna pojemność na podróże do bagażu podręcznego. Niedługo lecę do Polski, więc wtedy go przetestuję :)
-Monuspa Rosewood reviving mist (40ml) Nawilżająca mgiełka do twarzy, na pewno mi się przyda. Jest przeznaczona dla każdego typu skóry.
-Balanceme Balancing Face Moisturiser (20ml). Nawilżający krem do twarzy.
-Hailey Baldwin for ModelCo super lipgloss. Piękny kolor nude, ale oddałam ten produkt mojej siostrze. 
- First aid beauty Facial Radiance Pads. 
-Bellapierre shimmer highlighter. Sypki rozświetlacz w odcieniu srebra. Ten produkt także oddałam siostrze :)
Pudełko prezentuje się wspaniale i moja ocena nie powinna Was zdziwić 5/5 :) Dajcie znać czy Wy także byłybyście zadowolona z takiej zawartości :)








2 komentarze :

  1. Świetne pudełko! Bardzo podoba mi się wygląda pudełka, można je super wykorzystać. Zawartość też cudna :) Mgiełka będzie super na lato żeby wrzucić do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błyszczyk ma przepiękny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą aktywność na moim blogu, to dla mnie wiele znaczy :)

Odwdzięczam się za wszystko :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.