poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Glossybox kwiecień.

Hejka ! :)

Tydzień temu w moje ręce trafiło nowe pudełeczko glossybox. Z ostatniego byłam bardzo zadowolona i jak to zawsze bywa kolejne okazało się niewypałem. Zawartość kwietniowa nie jest zła, ale nie zachwyca. Znalazła się tutaj prawie sama kolorówka. W pudełku mamy 5 produktów, z czego trzy to pełnowymiarowe kosmetyki. Niestety produktem full size jest tutaj malutki antybakteryjny żel do mycia rąk. Oprócz tego znalazła się tutaj kredka do konturowania z modelco, eyeliner sportfx, maskara rodial oraz odżywka do włosów z elgon. Z tego pudełka zatrzymam tylko dwa produkty, resztę oddam :)


Głównym produktem z tego pudełka jest ModelCo Contour Stick. Nie jest to pełnowymiarowy produkt. Niestety nie będę jej używać, niestety kolor jest dla mnie za ciemny. Wydaje mi się że nawet po roztarciu, produkt brzydko będzie wyglądał na mojej bladej skórze.


Kolejny produkt, który raczej zatrzymam to odżywka do włosów z elgon deliwash cleasing conditioner. Pierwszy raz spotkałam się z tą firmą. Jest to pełnowymiarowy produkt o pojemności 100ml. Na razie nie będę go używać, będzie czekał na swoją kolej :)


Kolejnym pełnowymiarowym produktem jest antybakteryjny żel do mycia rąk. Ma on bardzo małą pojemność, więc jest on idealny na podróże. Ja będę go zabierać ze sobą do pracy, bo często u nas brakuje mydła :) Produkt zawiera w sobie malutkie drobinki brokatu i pochodzi on z Merci Handy.


Definition Duo Eyeliner Pencil z sportfx to także nowość. Jest to dwustronna kredka do oczu czarno-brązowa. To ostatni pełnowymiarowy produkt, za cenę 10 funtów. Kredkę na pewno oddam mojej siostrze.


Ostatnim produktem jest mini tusz do rzęs z Rodial. Jego pełna nazwa to Glamlash Mascara XXL. Jest też mega małych rozmiarów, więc także nadaje się na wyjazdy. Mam już swój ulubiony tusz i nie testuje już nowych. Ten mini produkt oddam chyba mojej mamie :)


4 komentarze :

  1. Jestem fanką takich antybakteryjnych żeli do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ciągle zastanawiam się nad kupnem boxa.. może się skuszę. + obserwuję i Zapraszam do mnie http://lubietestowac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda. Słyszałam o tej odżywce do włosów same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą aktywność na moim blogu, to dla mnie wiele znaczy :)

Odwdzięczam się za wszystko :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.