środa, 15 marca 2017

Nowości m-shop: bielenda, skin79, holika holika, jantar, oillan.

Hejka :)

Ostatnio pokończyło mi się kilka produktów i pomału kupuję ich następców. Możecie się niedługo spodziewać projektu denko :) W niedzielę zrobiłam małe zamówienie na m-shop.eu. Jest to drogeria internetowa oferująca Polskie kosmetyki w UK. Paczkę dostałam dzisiaj, czekałam całe dwa dni robocze. Na stronie trwała także zniżka 8% na dzień kobiet. I to tyle na wstępie, nie przedłużając zapraszam Was do zapoznania się z moimi nowościami kosmetycznymi :)
Pierwszym produktem z tego zamówienia to żel do mycia twarzy z bielenda. Wcześniej używałam produktu z pharmaceris. Miałam kupić go ponownie, ale postanowiłam przetestować coś innego. Wybrałam oczyszczający żel węglowy do twarzy z serii carbo detox. Dajcie znać w komentarzu czy miałyście coś z tej serii. Mam duże oczekiwania co do tego produktu :)
Nie mam jakiegoś dużego problemu z trądzikiem, ale mam problem z rumieniem i czerwonymi plamkami po niedoskonałościach. Przeglądając ofertę m-shop przypadkiem natrafiłam na markę oillan. Obserwuję tą firmę na instagramie i od dawna planowałam zakup jakiegoś kosmetyku od nich. Mój krem z ziaji sięga dna i musiałam go czymś zastąpić. Kupiłam intensywny krem kojąco-regenerujący na trądzik różowaty. Krem ma bardzo pozytywne opinie, i to skusiło mnie do jego zakupu.
Po roku czasu w końcu moja odżywka jantar sięgnęła dna. Nie mogłam się doczekać aż kupię tą nową wersję z pompką. Miałam już dość tego starego opakowania. Bardzo nieporęczne i ciężko było mi zaaplikować produkt na włosy bez żadnych plam na ubraniach :) Fajnie że w końcu postanowili zmienić cały wygląd. Wcierka jantar to hit w pielęgnacji moich włosów. Mimo że już nie wypadają tak jak wcześniej, muszę mieć tą odżywkę pod ręką. Jest mega tania a efekty są rewelacyjne. Postaram się zrobić odrębny post na temat tej wcierki :)
Ostatnio pokochałam maseczki w płachtach. Zamówiłam na razie trzy, jedna z skin 79 i dwie z holika holika. Pandę już miałam i byłam z niej zadowolona. Na moim instagramie możecie znaleźć jej recenzję (klik). Już nie mogę się doczekać kiedy przetestuje resztę :)







5 komentarzy :

  1. Przydałoby mi się w końcu zdenkować Jantara :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też planuję zakup odżywki Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama od pewnego czasu czaję się na te maski do twarzy :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. O wielkie dzięki Kochana za polecenie sklepu :) Nie znałam go wcześniej, a wszelkie polskie sklepiki w UK są na wagę złota:) Mam nadzieję, że kosmetyki będą Ci dobrze służyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą aktywność na moim blogu, to dla mnie wiele znaczy :)

Odwdzięczam się za wszystko :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.